söndag 18 mars 2012

Kick it!

Tjo.

Kan lite kort sammanfatta denna helgen.
* I fredags var jag, Emma, Kajsa och Li ute och gick och fikade i Toppe efter skolan, med Kajsas "sköthäst"
*Sen hade jag match i Malmö mot Ldb Fc Malmö, vi förlorade, men jag hade mycket att göra. Så det var kul!
*Efter det hämtade vi Sebastian vid tåget.

*I lördags var jag och Sebastian mest hemma. Vi gick ut en lång runda med Molly och Elsa i skogen. (Vi passade Elsa hela lördagen) Sen kollade vi på film och lite så. Sen stack han hem på kvällen.
*Efter det tränade jag 50 minuter (det tog ganska mycket längre tid) på nike appen. Sen gjorde jag och Anton spagetti carbonara för att fira att vi var ensamma i huset, typ...
* Senare gick jag och Emma till Li och hade en väldigt trevlig kväll där.
*Idag, söndag vaknade vi hos Li (hade sovit där sen igår) Vi chillade lite, spelade cluedo som Li lärde oss igår, fett kul faktiskt!
* Sen spelade jag match, det blev 1-1, och vi spelade inte speciellt bra...
* Efter det åkte vi till Jonathan och Sandra, för Sandra fyllde 22 i veckan. Det var väldigt trevligt det med!
* När vi kom hem gick jag ut över 5km med Molly.

Vad resulterade denna helgen till då? Jo en lårkaka (sprang in i en person på matchen och fick mitt lår skadat) Så det är lagom kul att gå (om man inte har värmt upp eller så)

Bilder sen matchen i Fredags.











/ Flicha






Inga kommentarer: