onsdag 28 mars 2012

Mitt livs kärlek.


Asså helt seriöst, dessa chipsen, är inte att leka med. Jag menar, man hör ju till och med det på namnet, KEBABCHIPS liksom, vad kan gå fel?!! Dessa chipsen gav jag till mig sjävl efter att ha cyklat nästan en och en halv mil. Tyckte jag var snällt, liksom bara några tusen mer kalorier än det jag gjorde av med, men, det är lungt, det är ju inget likssssssoooom. 

Nu peppar jag sleepover hos Felicia  med mina tjaaajor som kommer innefatta spakväll, med bastu, bubbelbad och...... wait for it...... KEBABCHIIIIPS! Jag bryr mig inte om vad folk säger. Jag ska äta dem tills jag döööörr! På lördag drar vi förresten på skidsemester allihopa, och på Fredag blir det tjejmiddag hos Flisan. TAGGA MITT LIV? 

Ha det gött så hörs vi senare i mitt liv. tror jag? Oj vad konstig mening. HEJ DÅ!
//eMS




Inga kommentarer: