lördag 17 mars 2012

Look whats shining up the streets, talk of revolution.

Eftersom att omröstingen hamnade på denna hemska header så gjorde vi som ni sa, och bifogade den! Förhoppningsvis så förstår alla att vi inte är konstiga och ser ut så i verkligheten.

Idag är det en lördag där jag ska göra allt som faller mig in. Jag kom hem sent igår, och laddade ner Tintin. Åh, jag är så förälskade i Tintin och alla hans äventyr. Jag har alla hans serieböcker som jag fått i arv av pappa. När jag var liten läste jag ut varenda en. Och det är många, kan jag lova!  Nu tror jag att jag ska träna. Har inte gjort det på hela veckan, konstigt nog. Kände att jag varit så duktig annars :-))))

Nu ska jag snart hjälpa mina päron försöka få ner en katt ur ett träd i våran trädgård, RANDOM, OH YEEES!
Nej, men den har suttit där sedan igår och har inget hem ( säger vi) , så, ha en bra lördag!

 En vecka kvar tills våran spelning!

//Ems

Inga kommentarer: