måndag 26 mars 2012

Sooool!

Tja!

Är det någon mer än jag (eller är det någon som inte håller med mig borde jag kanske fråga) som älskar sol!
Helt underbart väder har det varit idag, strålande sol hela dagen, och 14 grader.
Denna dag har inneburit skola, då jag och Emma höll i vår idrottslektion, vilket var inspirera av övninga från nike training club. Det blev väldigt lyckat, bortsett från de killarna som klagade för att de inte orkade.
Men det var sjukt kul att ha en isrottslektion då man kan visa upp och lära ut till andra vad man själv brukar göra och hålla på med.

Efter det var jag ute och sprang 5,3 km. Sprang i t-shirt och 2/3 byxor. Det var varmt. Efter det spelade jag och Anton lite volleyboll.
Sedan blev det "repning", eller vi skulle repa men vi skapade en facebook bandgrupp istället.
Så gå in på facebook och sök på cheethas och gilla!
Efter det var jag ute med Elsa och Molly.

/Flicha

Inga kommentarer: