söndag 4 mars 2012

Vårat tvåårsjubileum

Jag kom på att jag och Felicia har glömt våra årsjubileum! Vi började den 26 februari blogga för två år sedan.

Den 26 februari 2010.

Tänk vad tiden går fort! Då prydde vi bloggen med "lukter om luktar" och "skapa ny look!"

Roliga inlägg som var ett bra försök till att underhålla er, tror jag i alla fall? Det är lätt att glömma vad man vill med bloggen när det är så mycket lättare att bara berätta om sin dag. Detta kan ju såklart vara roligt någon gång ibland men såklart det bli tråkigt att läsa. Men som det ofta är fortsätter man att läsa men frågar sig alltid " varför tycker jag att det är kul att följa deras varenda steg när jag har mitt eget?"  Ja, jag tycker synd om mig och alla andra som läser bloggar som bara läser om liv. Men ändå kan man inte sluta. Varför? Varför är det så intressant att läsa om någon annans liv när man har sitt eget?

Med detta sagt ska jag fösöka dokumentera det mest viktigaste i mitt liv och lite mer intresssanta saker så ni inte behöver läsa mer om mitt tråkiga liv.  Förlåt mig om jag kommer in på fel spår igen om en månad, det är inte lätt.





//Ems



Inga kommentarer: