lördag 24 mars 2012

Superb är ett superbt ord!

Mina ben värker, mitt huvud värker, mina fötter värker, mina armar värker, och jag är trött som en åsna.
Så går det när man går upp tjugo över fem för att jobba! Idag var det nämligen min första jobbdag på Häckeberga slott. Jag kom fram klockan sex och kom hem nu vid tolv. Och stortrivdes!
Igår var det konsert, och gud vad bra allting gick! Jag stammade inte en enda gång som konfrencier, (bara några konstiga ordval!) och vi spelade faktiskt ganska bra. Där var ett jäkla liv och drag i publiken. Det är så sjukt fett när människor ler och sjunger med, och ännu fetare när folk dansar!
Och snacka om att jag och Flisan blev paffa när våra kära vänner Julia, André och Linnea kom intrampande i idrottshallen!Men nu måste jag först gå och duscha, sedan äta, och sedan sova! Ska nämligen jobba i morgon också, dock inte klockan sex, utan sju!

Ha en superb lördag!
//Ems

Inga kommentarer: