söndag 4 mars 2012

Njuter av livet...?

Hej!

Sitter i soffan och dricker te. Det är söndagskväll och vi har studiedag imorgon. Visst låter det underbart...?!?
Men nej. Inte alls.
Vaknade i morse med så sjuuuuuuukt ont i halsen, det gjorde (gör fortfarande) riktigt ont att svälja.
Skulle spruta ner min halls med ett spray vi köpte i USA som ska hjälpa mot halsont. Vilket resulterade till att jag träffade fel, träffade tungan så att den bedövades.
Fick tvinga ner frukost trots att det gjorde så ont i halsen.
Var helt slö, och huvudet gjorde ont...
Men efter en alvedon var huvudet någorlunda okej igen.
Jag och Sebastian kollade klart på den sista millenium filmen- luftslottet som sprängdes. Sebastian åkte hem 14.15.

Egentligen skulle jag ha spelat match, men det sket sig, jag mådde för dåligt.
Men vi vann med 13-0 iaf!

Skulle ha träffat saknade Anna också, men även det sket sig.
Det har inte precis blivit bättre fram mot kvällen heller.
Har hållt på med hemkunskapsläxan ist. Så nu är den nog klar, får jag hoppas.
Nu är jag/min mage två alvedoner och fullt med halstabletter rikare, så det är najs... Eller inte.

Hoppas att ni mår bra iaf! /Flicha

Inga kommentarer: