fredag 16 mars 2012

Love was out to get me, do, do, do , dodo!

 Likt en liten ful trollunge ligger jag i sängen och plågas av en extrem huvudvärk. Jag har tagit två panodil och hoppas att de snart ska kicka in så jag kan gå till skolan. Har haft huvudvärk en tid nu och undrar om det inte kan vara på grund av min syn. Det får vi inte hoppas! Ännu sämre syn kan jag väl inte ha? Blind snart isåfall! Nu är i alla fall äntligen vårat bildarbete klart, en bonde söker fru tolkning gjorde vi! Jag kan lägga ut den här så fort som resten av klassen har sett den. Tråkigt annars!
Oj, vad jag har blivit tråkig och läsa om, fast skriver så hela tiden. Men, vad ska jag annars skriva om?

Just det! Igår gjordes det inbrott på Gymnasieskolan Spyken i Lund, där togs datorer för 200 000 svenska kronor!
//Ems

Inga kommentarer: