söndag 25 mars 2012

Våfflor är rätt gott.

Hej!

Nu är klockan 11 och jag har precis kommit hem från en kväll hos Anna med Li och Emma. Vi åt våfflor och snackade.
Det slutade med att jag, Li och Anna dansade jumpstyle, sjukt grymma var vi. Li lärde mig lite basic saker. Sen körde vi på. Sjukt coolt var det!

Dagen började rätt chill. Kring kl 11 gick jag och Sebastian ut med Molly och Elsa i typ två timmar i skogen. Elsa sprang fram och tillbaka, den hunden har verkligen energi. Hon sprang efter en hjort och var borta i några minuter också. (Snacka om att jag var nervös då, men som tur var kom hon tillbaka…)

Sen åkte Sebastian hem igen.
Då tränade jag, tänkte först spinga eftersom att vädret så fint. Men det blev att jag tränade på Nike appen utomhus istället. Då körde jag ett 45 min true conditions pass, 15 min ben, 15 min core, 5 min armar efterssom att mina armar var helt döda efter 45 min passet, sen blev det stretching guide på 15 min.


/Flicha

Söta Elsa när vi spelade fotboll på bild 1. Nu är nästa goal är 1000 minuter nu, på nike go Felicia, typ…!

Inga kommentarer: