onsdag 23 februari 2011

Allt möjligt!

Hej ! Igår så var jag och Jossan i Lund. Vi skulle egentligen bowla, men det var pensionärer som hade hyrt bowlinghallen hela dagen typ, så då tog vi bussen till Nova :) vi gick runt i alla affärer typ. Jag köpte en magtröja som är typ ljusblå :D annars så åt vi på wok - kitchen, vilket var gott!:) men en sak som jag stör mig på med nova är att Det är så struligt att ta sig med buss. Men då är det extra bra att ha iphone ! Igårkväll så lagade jag och Jossan tomatsmörspasta , duktigt !;) på kvällen så kom Li, som hade med sig filmer, så vi kollade på kvarteret skatan och st trinians (film) och typ snackade :)
Idag så bakade vi amerikanska pannkakor till frukost, mumsigt ! Sen kollade vi på desperate houswifes , haha. Jag , Jossan och Li var också på erikshjälpen :) nu har vi precis kommit hem från Malmö. Jag, anton, Jossan och pappa åt på o'learys en extremt god reastaurang, inspirerad från Boston. Jag , pappa och Jossan beställde stora hamburgare med goda pommes. Anton tog baby ribs, han fick typ en hel gris !?! Runt om i restaurangen hängde 1000- tals av tv- apparater med fotbollsmatcher som visades :) sen stack vi till mormor och morfar och hämtade Erik. Nu ska vi kolla på american crime.



 / flicha

Inga kommentarer: