lördag 19 februari 2011

Lördag.

Hallå ! :)
Sitter på jobbet nu. Har precis jobbat, men sen skulle mamma & pappa också jobba. Så nu sitter jag här och väntar på dem också. Desutom så har jag satt in alla lönepapper för Genarp och gyllebo i kuvert och satt porto ( man sätter in kuvertet i en maskin, så gör den ett porto ). Sen har jag satt in alla 1000 kopierna av lönepapprena i en pärm, lagom kul =P
 Idag gick jag upp  innan nio för att jag skulle jobba. Här är det ingen sovmorgon inte...
Idag vet jag inte vad som händer, jag och Anton har föräldrarfritt,
men antagligen så sticker jag till Li ;)

På måndag kommer Jossan ! :)


/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Var var du på fest? Vem var där många från Genarp?