söndag 20 februari 2011

Malmö med Li !

Hej ! Igår så åkte jag och Li till entré och shoppade! :) Jag köpte typ sju olika ringar, och en tröja som är typ olivgrön :) Li köpte coola magtröjor, magtröjan har blivit inne igen. Det är typ det "hetaste" vårplagget, och det finns i nästan varenda affär ;) i bussen hem så träffade vi några trevliga killar, dem skulle till genarp men bodde i Malmö. Och dem bara varför är ni i Malmö om bor i Genarp?!? What lixom! Vi bara varför ska ni till Genarp om ni bor i Malmö !?! Dem bara men här kan man hänga hela nätterna. Det är så ofarligt. I Malmö blir man inte förvånad om någon har blivit mördad, fast i Genarp så blir man förvånad om typ någon har snattat en godispåse. Haha men det stämmer ju typ! Men Malmö är ändå mycket bättre, i Genarp finns typ inget :P
Efter det så kollade jag och Li på film hos henne, sedan sov jag över där :) idag har jag match mot uppåkra, samling klockan två. Efter det så tar jag bussen från Dalby till Lund och hämtar Jossan som ska bo hos mig till torsdag! Jag älskar lov ! :D

/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ett skönt och fint lov.

Anonym sa...

Trevligt att du träffade killar från Malmö. Men nu får du skärpa upp din svenska den är ju snart helt obegriplig. Läs igenom texten innan. Din pappa.