måndag 28 februari 2011

Livet en måndag hos Flicha

Hallå :)

Idag var det skola igen, tillbaka till verkligheten... Alltid lika kul att gå upp tidigt och tänka att skolan väntar, haha not ! Men den var okej:) Vi ska börja med kärlekstema så!
Efter skolan så gick jag hem till Li, vi planerade vår idrottslektion som vi ska hålla i på torsdag, så vi skrev ner olika stafetter som vi kunde komma på. Och det verkar bli en bra lektion iaf :)
Efter det så pluggade jag lite tyska och matte. Men 17.45 så skulle jag till LTU (lokal talang utveckling) för 96;or. Den var i Dalby, så därför fick alla 96or från Dalby vara med, även fast vi egentligen inte var uttagna till det. Det är alla tjejer som gick till Landskrona lägret som är med i LTUn. Men iaf, jag och två andra målvakter hade målvaktsträning i en dryg timme, efter det var vi med dem andra och övade på vändningar. Och efter träningen så sa målvaktstränaren att jag hade kommit med i LTUn. Vilket betyder att jag kommer träna med dem ibland :) Jag kom hem vid 9, så då lade jag mig i badet och mös !
Men nu är klockan 11, och jag ska upp klockan 7, så jag borde sova snart, men jag har inte riktigt kommit in i "skoltiden" än...
Men ha det så bra / Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till LTUn
önskar Två från PRO