lördag 5 februari 2011

Lund hela dagen :)

Hej! :)

Idag har varit en fullspäckad dag! Vaknade kl 9, stack till Lund halv 10. Anton skulle boxas med hans lag bredvid högevallsbadet. Så jag, pappa och Erik passade på att bada. Men jag simmade nästan bara längder fram och tillbaka i bassängen, riktigt skönt! Simnig tränar lår och armmuskler mycket märkte jag också !
Efter det gick vi i stan. Vi fikade på Brunius café, och sen köpte jag ett par inomhusskor nike till idrott och inomhusfotboll ;)
Sedan kollade vi när antons lag ( Lunds bk) mötte Mjällby, och det var en extremt jämn match. Men jag frös som en gris när jag kollade...
Sedan åt vi på restaurang/ pizzeria. Jag tog lasagne och dem andra tog pizzor.

Suddig bild, men maten som vi lagade igår :)

Kladdkaka med bilar =D

Min stora kanelbulle och varm choklad!

Deras semla :)


Jag skulle ladda upp mer bilder, men det gick inte av någon konstig anledning, det står där man laddar upp bilderna från att den inte har mer minne. Men jag har ju plats med bilderna på min dator. Aja får se hur det blir :S Kanske går senare...
/ Flicha



Inga kommentarer: