söndag 13 februari 2011

trevligt värre!

hejhej! förlåt att inte jag, Emma har bloggat på ett tag! jag bloggar också från en surfplatta här hemma, min dator är seg , så tar denna istället! jag, Li och kajsa hade en rolig dag i lund igår! vi åkte in för att se Hamlet, av William shakespare! Våran kompis Selenes klass spelade upp den! alla var väldigt väldigt duktiga! :-)
påvägen hem från Lund hade vi en aning problem, vi visste inte vilken buss vi skulle ta men tillslut tog vi oss till dalby där mamma hämta oss! på bussen snacka vi med ett par trevliga killar, och innan vi hann blinka skulle vi av. vi fick bråttom av bussen, och glömde byta nummer, men bussen de satt i körde inte än, så vi bytade nummer och namn via mobil, gester skrikande genom rutan! trevligt. Idag, eller nu, ska jag iväg och träna bodypump! Det ska bli roligt! ha det bäst! kram




Ems

Inga kommentarer: