måndag 14 februari 2011

Glad alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag alla !:)
Idag har varit en vanlig måndag bortsett från att det är alla hjärtans dag ;) vi hade skola som vanligt, fast vi fick hjärtgodisar! :)
Efter skolan hämtade jag Erik och sedan bakade jag kola kakor, dem blev jättegoda! Nu har jag precis kommit hem från fotbollsträningen, och Gud vad det blåaste ! Man blåste nästan bort ibland kändes det som... Men lite kul var det ;) nu sitter jag i soffan med min morgonrock och myser och leker med iphonen , vet dock fortfarande inte hur jag ska lägga in bilder härifrån än... Om ni vill se en riktig alls hjärtans dag film, så finns rebember me. En jättebra film med många bra kändis skådespelare i. Den är som en dröm alla hjärtans dag , sånt som man önskar skulle hända en själv :P ha det bra / flicha

Inga kommentarer: