söndag 13 februari 2011

Söndag :)

Hej ! idag så vaknade jag vid halv tio och åt frokust, pappa hade köpt nybakta bullar på kakan ;)Efter det så jobbade jag på lådan. Sedan stack jag hem, och efter det så var det match i dalby! Vi skulle möta skabersjö, första halvleken så var jag målvakt, hade inte mycket att göra då så jag frös ihjäl! Fy fan vad hemskt det är att bara stå och frysa när man spelar fotboll, det är inte alls kul :( andra halvleken så spelade jag ute, andra gången på 2 år med dalarp (på en match) och det var riktigt kul !:) dock så var det kallt att vara avbytare... Efter matchen så hade dem föräldrarmöte, så då satt vi i omklädningsrummet och snackade. Nu har jag precis kommit hem, så nu lekt jag lite med min älskade iphone ;) skola imorgon igen :( Men sen v 8 så är det sportlov ! :D solsidan ikväll på TV4 :) ha det bra / flicha

Inga kommentarer: