torsdag 3 februari 2011

Torsdag idag igen !

Hej!

Idag är det torsdag. Dvs att vi slutar tidigt. 13.10 idag =D Efter det repade vi, det gick bra ! 
Sedan stack jag och Li hem till Li, vi bakade chokladbollar och kollade på o.c ( tv- serie ) Sen hämtade jag Erik, efter det så gjorde jag läxor. No och tyskprov nästa vecka :(
Sedan hade vi träning ! Först så började det regna, sedan slutade det regna. Efter det kom det snö in över planen som om någon släppte det direkt från himlen, låter konstigt, men coolt var det ! Det snöade i typ en halvtimme. Efter det skulle jag vara målvakt ( 2 lag, först till  20 mål vinner) Då slänger man sig och sånt väldigt mycket. Så då blev jag helt dygnsur och iskall, sen frös jag ihjäl ! :(
 Sen när jag kom hem hade pappa satt igång ett bad och tänt massor av ljus bredvid & gjort ostkaka!  Sånt gillas extremt mycket ! =)



ostkaka!

 Ljus
Bubblor ! :)

Ibland kan det vara bra att ha en pappa ! :)


/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Just det nu har jag fått plusspoäng