onsdag 30 juni 2010

buss, tåg, buss träningar, huvudvärk..

Hej!
Idag har jag varit hos Jossan till kl ett, så tog jag bussen från markaryd till Hässleholm. I hässleholm så skulle jag vänta på tåget i en havltimme. Så det gjorde jag, men när jag gick ner till perrongen så stod det att tåget var 28 minuter försenat, så jag skulle vänta där i en knapp timme då ja. Sen fågade jag en kille som oxå satt där och väntade, efter ett tag sa han att vi skulle ta ett annat tåg, som gick tidigare till Malmö, så när jag såg det tåget så stod det Öresundståg, men jag sa åt han, jag har biljett till X2000, men han bara, då kan åka här, så jag satte mig i det tåget, men det känndes helt fel, dörrarna höll på att stängas, en för en, så jag sprang längst fram i tåget där dörren inte hade stängts riktigt än, och sprang ut ur det, och fortsatte att vänta på X2000, och tillslut kom det, och jag klarade mig så finfint hem. Nu har jag haft målvaktsträning, sen vanlig träning efter det, innan träningen kännde jag att jag hade väldigt ont i halsen, men tänkte att det skulle gå bra med strepsils, men nej, nu när jag har kommit hem efter träningarna så har jag ont i halsen, örona och ont i huvudet, alltså jag mår inte så bra, men jag har tagit alvedon så hoppas att det går över.
Om jag mår bra imorgon så ska jag upp kl och jobba igen... Fullt upp!
/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du kommed rätt tåg! Hässleholm är nog inte så kul att bli fast i:) Kul att ni haft roligt i Axhult och krya på dig nu!!

Emma och Felicia sa...

Haha, tack ! Ja, det har varit kul, men varmt . Vi har cyklat till strömsnäsbadet, varit med hennes kompisar, haft vattenkrig och varit i ljungby och lite sånt !