onsdag 9 juni 2010

Hejsan.
Idrottsdagen avklarad. Vi började kl halv 9 idag. termometern visade på 15 grader, jag hade valt att spela fotboll så för mig innebar det att förmiddagen skulle ägnas på fotbollsplanen. Jag tog shorts och typ tröja, men så kommer jag ner, och såklart börjar det regna, som inte slutade heller förrän vi var hemma igen vid halv 11. Men vi spelade typ lika båda matcherna, vi var nästan bara tjejer från 8:an ( exept jag och en i 9an) Men vi spelade typ lika på matcherna, hade inte riktigt koll på resutlatet.
Men på lunch stack jag hem, åt & duschade. Sen kom Ems, Kajsa, Li, Anna och Amanda så gav li presenter till Kajsa som fyller år idag, fjortis, Hon fick en fin bikini, underdel överdel gulgrön typ, ett halsband med ett gult stort hjärta på, ett fint linne och nagelack.
Sen skulle jag och Amanda springa Triaton. Springa 2 km, cykla ca 1 km och simma 40 längder. Jag började och springa då , då var jag väldigt mycket föra de andra, sen cyklade jag och sen skulle jag simma, det gick väl bra, men Amanda simmar snabbt som jag vet inte vad, inte så konstigt kanske efter som hon då går på simning simmar typ varje dag och har gjort det i flera år , så då kom hon före mig, typ 2 minuter Grattis till henne, men jag kom 2:a iaf ! :D
Sen stack vi till Erikshjälpen och fikade och jag köpte en sjal.
Sen Stack vi till Kajsa och var där, sen hade jag träning.
Imorgon mentorsdag !
// Flicha

Inga kommentarer: