lördag 26 juni 2010

Mysig dag, en sådan som man bara kan älska.

Idag var det en härlig dag.
En sådan dag då jag tillåter mig själv att få sova länge, slappa hela dagen utan måsten.
Det är inte ofta det händer. Jag vaknade vid 11 tiden idag efter en mysig kväll hemma hos simon. Simon följde mig hem vid 00.15 ung. En mysig midsommarafton blev det. väldigt. http://nettanspyssel.blogg.se/images/2009/bokskog-3_39889656.jpg
Sedan gick hela familjen ut i häckeberga. Vi tog oss över en å som gick där genom att steppa över en stock. Där var jag så pass smidig så jag kunde gå baklänges(?!) vilket är väldigt ovanligt. Jag var väldigt stolt ända tills vi skulle gå över nästa. Det slutade med att hela jag blev blöt efter att ha trillat i . Inte lika trevligt. Med blöta kläder och skor kom jag hem och slappade ett tag framför tv;n . Nu ringde jag Kajsa, och vi ska ha en myskväll bara vi. För det var alldeles för längesen.
Puss på er så hörs vi senare!
Kram!
//Ems

Inga kommentarer: