tisdag 29 juni 2010

Tacka nej? - Nej tack!

En dag som denna som ligger på 27 grader tackar man inte gärna nej till. Att fånga dagen, har jag och kajsa blivit otroligt bra på. Vi vaknar, skrattar på telefon, packar, och träffas på olika ställen. Idag blev den platsen det gamla hederliga badet med vanliga klara pooler. Men vi stannade där bara i 40 minuter, då tråkiga pooler inte är våran grej. Där träffade vi Simon och Tim som sedan följde med mig och kajsa ut till häckeberga med fika. Det slutade med att vi långsamt men säkert började bli våta, och sedan simmade vi runt i det skumma vattnet i häckebergasjön. Det var otroligt skönt, och roligt. När jag kom hem cyklande i min härliga klänning(väldigt sällan det händer att jag använder klänning i vardag, men befriande som f-n!) släppte jag ut marsvinen och städade åt dem. Nu efter en härlig och välbehövlig dusch ska jag möta Simon kajsa och tim hos Tim.
Hoppas alla har en fin dag, för i morgon ska det vara lika fint väder!

ps. I morgon ska jag och kajsa se eclipse(twilight saga!) d.s

//Ems

Inga kommentarer: