onsdag 9 juni 2010

Något jag skrev för ett tag sedan, tänkte bättra på det, och visa er vad mina sommmarförväntningar är.
onsdag 17 mars 2010

Sommar mål.

Jag tror det är många som längtar efter sommaren , och alla har olika förhoppningar , för mig var 2009 sommaren den bästa i hela mitt liv. Så jag hoppas att 2010 blir ännu bättre!
För att göra det ännu mer intressant så tänkte jag visa mina mål eller förväntningar för sommaren.:)

Att det blir soligt och varmt tror jag alla vill .


Jag vill hitta min första riktiga kärlek i sommar.
Jag vill lära känna och älska en till person i mitt liv i sommar.
Jag vill dansa på gatan , i sommar regn .
Jag vill plocka jordgubbar , och sedan äta dem :)


Jag vill ha roligt , och jag menar roligt! Med mina uuunderbara vänner!

belly button
Jag vill bli solbränd. brun, och fin hud.

Kram igen!
//Ems

Inga kommentarer: