onsdag 17 mars 2010

Sommar mål.

Jag tror det är många som längtar efter sommaren , och alla har olika förhoppningar , för mig var 2009 sommaren den bästa i hela mitt liv. Så jag hoppas att 2010 blir ännu bättre!
För att göra det ännu mer intressant så tänkte jag visa mina mål eller förväntningar för sommaren.:)

Att det blir soligt och varmt tror jag alla vill .


Jag vill hitta min första riktiga kärlek i sommar.
Jag vill lära känna och älska en till person i mitt liv i sommar.
Jag vill dansa på gatan , i sommar regn .
Jag vill plocka jordgubbar , och sedan äta dem :)


Jag vill ha roligt , och jag menar roligt! Med mina uuunderbara vänner!

Att ha på mig mina strandkläder som jag visat !


Jag vill lära känna min underbara kusin Isabelle som under ett halvår(trorjag?) har blivit min förebild.
Mycket mer , och träffa henne , krama henne och prata med henne & dela tankar med henne , bara för att hon verkar så lik mig , och är en underbar person. Kolla in hennes fina blogg.





Annars var nog detta det viktigaste , hoppas ni njuter av att sommaren snart är här!
//Ems





Inga kommentarer: