söndag 21 mars 2010

Stressig helg..



Hej !
Längesen jag bloggade. Har inte haft en sekund ledig denna helgen lovar.
I Fredags stack jag till Burlöv center efter skolan, sen kom jag hem och sprang med Ida, det är så mycket skönare och springa nu när våren kommit, innan sprang man när det var 13- nu är det 10 + så det är en stor förbättring. Efter det var jag med Li, Ems, Anna och Kajsa från typ 5, såg rockkonsert, även jag tyckte det var bra fast jag inte gillar rock.
Igår vaknade hos li, slängde på mig kläder och cyklade hem hämtade jobbkläder och till jobbet. Sen kom jag hem och fixade mig till mormors 70-års fest, vi började på en resturang och åt jättegod mat, förätt, huvudrätt och efterrätt. Sen stack vi hem till mormor och morfar, kulkul :)
Idag så var det samling kl 08.40 på konsum för vidare färd till Kristanstad för att spela vår sista dm match. Kristianstads äldre tjejer spelar i allsvenskan, så alltså förväntade man sig lite av de. Matchen började 0-1 i första halvlek, bra resultat med tanke på att det var ett super bra lag vi mötte, det bästa på länge . Matchen slutade 4-1 till de , hyfsat ändå och det gick bra för mig. Sen direkt till Ekevallen, damjuniorernas målvakt hade ont i knät, så fick va där om jag skulle behöva hoppa in. Sen hem och bada mysigt, och göra vid sig. Åt precis god mat och kan äntligen ta det lugnt efter en väldigt speckad helg. Hoppas att ni kan förlåta mig nu för att jag inte gjort något inlägg.



/ Flicha


Inga kommentarer: