söndag 14 mars 2010

Bakning = Kladd

Om ni inte redan vet det så är jag otroligt klumbig och otroligt smidig! * Host*
Har nu bakat inför i morgon som ni kanske har läst nedan .
Familjen kallade mig "kladdkakan" ....-.- Kanske för att jag såg ut som en .... ?
Jag lyckades kladda ner :

* Händer
* Hår
* tröja
* byxor
* kaffekokare(?!)
* Elvisp sladd ( råkade lägga den i bunken med smet)
* Ansikte ( Daaah)
* Ida (syrra)
* mobil
* skåp
* golv
* spis
* lampor
* o.s.v.

ja , ni kanske förstår .... :/
Men jag fick mina muffins ändå!





Annars har det varit en ganska lugn dag som har varit rolig !
Först så kom min morbror Fredrik och hälsade på med fina klara sedan, dansade man i Malmö , sedan red man och smörjde träns och bakade nu trevliga och kladdiga muffins ....:)
Ska bli roligt att få dansa ännu mer i mrg! ( dans i skola)
Hoppas ni också har kunnat njuta av vädert!
Ha det bra !
//Ems

Inga kommentarer: