onsdag 3 mars 2010

Vackert väder !

Idag har man njutit av det vackra vädret så mycket det går ! Tror att det är lika fint i hela sverige? Eller har jag fel?
Om ni har hund , och bara har suttit inne i detta fina vädret hade jag varit ganska ledsen just nu ....
Jag gick en lång och fin runda via risen bland annat :).
Sedan vek man av vid Felicias hus och pratade med henne . När vi kom hem var hela Stitchfull av grus och smuts så det var rätt ner i badkaret som gällde för hans del !
Vill bara berätta vilken så fantastisk mamma jag har , hon är min bästaste vän och jag älskar henne så innerligt !
Vi har precis varit och handlat och vi har skrattat och gapat om allt möjligt ! Då glömmer man att Irené är min fina mamma , utan att hon är min bästa vän . Ville bara sätta in det i texten !
Nedan finns det en fin bild på det vackra vädert vi fått idag !

TACK OCH HEJ !

// Ems







Inga kommentarer: