torsdag 4 mars 2010

Min blogg vän Felicia wester!

Kanske är det lite roligare att veta lite mer om vem som bloggar , och jag själv gillar inte eller tycker att det är svårt att skriva om mig själv så jag tänkte skriva olika fina fakta om min bloggvän Felicia wester ! :)

Felicia wester brukar kallas "Firre"
Felicia wester spelar fotboll nästan varje dag .
Felicia wester har 2 bröder , Erik (lillebror) och Anton (storebror)
Felicia wester är bästis med Emma Jernle(jag ) ,Kajsa davidsson och Li borg .
Felicia wester har en hund som heter Molly i rasen Bishon Frissé.
Felicia wester pratar b r e d skånska.
Felicia wester är en fin och vacker person som jag älskar.
Felicia wester har ett sinne för musik .
Felicia Wester är en duktig gitarrist.
Felicia wester gillar inte lakrits.
Felicia wester går på tyska .
Felicia wester har ett unikt utseende.
Felica wester har bra kondition.
Felicia wester är bland de finaste personer jag vet .
Hoppas ni ni vet ngt om Felicia Wester ! :)

//Ems

Inga kommentarer: