lördag 20 mars 2010

Förlåt för dålig uppdatering:(

Hej! förlåt för att vi inte bloggade igår!
Men har haft fullt upp!
Först joggade man med totte och Kajsa , sedan cyklade jag till stallet och mockade , sedan duschade man och gjorde sig i ordning , diskade och gick med Flicha till Li med Anna, kajsa , hem igen , äta , konsert hela natten!
Ja , så där har ni förklaringen!
Banden var skitbra!
Mina favoriter var
* Monkeyretard ( med axel davidsson)
* Las degas ( med Simon , Måns , Axel och Erik)
*Mire och Isa.

Låten Technologic - Daft punk , älskade jag , li och Kajsa , igår skickade jag den låten tillKajsa Hallö(parallelklass) och nu har hela den andra vingen den låten och älskar den .... Sååå vi har startat en trend , låten fick jag av min fina moster Josefine . (vars blogg ni kan läsa här.)
Min outfit inför konsert var
* Jacka
* Rött halsband
* Vit skjorta

//Ems

Inga kommentarer: