lördag 6 mars 2010

Fina minnen ...

Blev lite nostalisk och kände för att visa olika minnen , från olika tider !

* Ungefär för ett halv år sedan , jag och Kajsa gick en runda i skogen efter dansen , en vacker bild på en äkta björkskog som snart blir kall och tom . Tycker den ser tecknad ut , men lovar , fotad med min 3 megapixel kamera ! ^^,


* Ett annat minne är när jag , firre och kajsa stjärnskådade till en läxa vi hade ! :) Vi var ganska flummiga , tänkte ni skulle få se klipp och bild! :D


Visst , man ser hemsk ut , men bjud ! ;D


* Ett annat minne är när vi gjorde en uber fin koja ;)
jag , Li , kajsa och firre.

* Ett annat minne var när vi var i Åre , som vi varit i 2 gånger i rad ! :)
Den härliga och fantastiska stugan nedan !
utsikt från fönster.
Jag , på buffen vi åt .
Våran fina stuga , med den fina sikten över bergen ....

* Våran super fina snögubbe för ni inte missa ! Den gjorde vi i vintras !
* En fin dag då jag så det allra finaste och tryckte av en bild ! Josses cyckel i bakrund ;)!
* En solig dag på ven ! En dag som började med regn och storm , men ju närmare vi kom Ven , desto varmare och soligare blev det ! Jag längtar tillbaka , och rekommenderar att åka dit !

Ett absolut vackert landskap!
Åringar.
Denna vagnen var jätte tung att cykla med , inte för att Otilja eller Stich vägde , utan för att vagnen var AS tung!

Lite minnen , kommentera gärna!
// Ems


Inga kommentarer: