söndag 14 mars 2010

Baka

Hallo ^^,
Igår var än väldigt bra dag! Vaknade hemma hos Al med Ems, Li och Kajsa. Så åt vid en god dansk frukust som man som vanligt gör hemma hos henne. Sen stack jag hem och gick ut med Molly i det fina värdet, då träffade jag Ems ute med Stitch så gick vi en runda. Sen Spelade jag match, vår första Dm match och vi vann med 7-0 :D Sen stack jag till lund och såg anton som också spelade dm match och så vann han med 28-0. Sen stack vi till våra kusiner i malmö, för vår ena kusin fyllde 12. Där såg vi melodifestivalen! Idag har jag jobbat. Sen gick jag, Erik och mamma en LÅNG runda med Molly på risen och lite så. Nu bakar jag Sylkkakor, som ni ser på bilden till försäljningen av kakor imorgon med klassen! Kulturvecka i skolan hela nästa vecka!
Nu hoppas väl alla på fortsatt bra väder med sol nästa vecka hoppas jag !
Ha det bra alla


// Flicha

Inga kommentarer: