fredag 5 mars 2010

Min blogg vän Emma



Nu Ska jag skriva lite om den andra bloggaren här Ems ;) även kallad Emma sötingen Jernle !


Emma Jernle blir kallad Emma, eller Ems ;)
Emma Jernle Rider varannan dag och har en egen häst som heter Dellie tsm med Ida.
Emma Jernle har 1 lillasyster (11 snart 12) och en mamma och en pappa ;)
Emma Jernle är bästis med Felicia Wester (jag ) ,Kajsa davidsson och Li borg .
Emma Jernle har en hund som heter Stitch ras Shetlands sheepdog(stavning) & en röd katt som liknar min
Emma Jernle har glasögon, & är väldigt fin i det, men har börjat med linser nu & är väldigt fin utan det med.
Emma Jernle är en vacker och fin, underbar person som jag älskar.
Emma Jernle ger sig aldrig, och ska alltid ha rätt ;D
Emma Jernle älskar musik!
Emma Jernle vill flytta till London i 1 år efter gymnasiet, och pratar V*LDIGT brittiskt och passar därför där
Emma Jernle gillar att stimma och ta mycket plats!
Emma Jernle har väldigt fint hår.
Emma Jernle rider väldigt bra, och at bra på att uppfostra djur :)
Emma Jernle är en av det bästa personer som finns!
Nu vet nog alla lite om Emma Jernle!

// Flicha



Inga kommentarer: