söndag 28 mars 2010

Lång dag .. Trots att någon snott en timme?

Idag har jag haft en lång dag , fast än de tog en timme ifrån oss ! :)
Jag började med att rida med mamma. Eller jag red på paddocken och hon rensade Camaros saker.
Jag gjorde en bra övning som såg ut så här.
2 koner i vardera hörn och bommar i mitten , det blev ett bra ridpass , och jag kunde rida igenom henne ordentligt !:)

Sedan var man duktig och tränade! Först Sit-ups och lite annat , och sedan joggade man också! S t o l t !

Sedan hade man väldigt roligt med Anna Li och Kajsa!
Vi spelade väldigt roligt fotboll spel som det visade sig vara att jag var den dåligaste i världshistorien!


Och nu hjälpe man pappa att lasta en motorcykel i transporten !
Fin häst ha ?


Och än är inte dagen slut! Hoppas ni alla har det bra!
Obs! Flicha kom hem idag!:)



//Ems









Inga kommentarer: