tisdag 9 mars 2010

En skoldag som är för lång..

Idag slutar vi 15.30 . En jobbig skoldag där man får huvudvärk av att tänka på lektionerna som är idag . Att ha den dagen är jobbigt , dumt , idioiskt och löjligt . Det ända man kan göra är att gör läxorna , innan man har innebandy 18.00 , jag hinner inte till stallet och att sitta hemma och göra ingenting är inte ett alternativ för mig . Jag är en sådan person som alltid måste ha något att göra . Det tar lång tid att äta och sova , och när man väl har gått upp måste man hitta på något att göra. Det ända som jag ser fram emot idag är kvällen . Efter att man kommit hem efter ett ordentligt träningspass duschar man , äter (eftersom man är super hungrig) , och sedan börjar Desperate housewife som är ett av mina favoritprogram . Man har tagit hand om sig själv med bland annat lotion , Te och apelsin (annan frukt går också bra) och sätta sig ner i badrock (eller pyamas ) Och mysa av att det är kväll . Jag trivs med mig själv och det är jag glad för . Då kan man ha kul med sig själv också , läs mitt självförtroendeinlägg som jag skrivit om ni vill ha tips om att kunna trivas med sig själv .
Hoppas att ni får en mysig kväll själv !

Ha det bra !
//Ems


Inga kommentarer: