onsdag 24 mars 2010

Mysig kväll i Malmö.

Igår , som jag skrev innan , så tog man bussen i till Malmö, där man hämtades av Hampus och Emilia.
Vi körde till Richards lägenhet , där vi mötte Isabelle, åh , vad roligt det var att träffa henne äntligen!
Tror att vi hade kunnat komma (ännu) väldigt bra överens och ha roligt tillsammans .
Igår pratade vi mycket vi tre tjejer . Vi pratade om Gymnasium , musik, sång , dans , True blood , Twilight ,Alexander Skarsgård osv.
Sedan kom pappa Jens vid halv 9 eller kanske 10? tiden , då fortsatte vi prata , sedan kom mina andra kusin Lina , och hennes pojkvän. Vad jag önskar att jag var lite mer lik dem.
Visserligen är jag ganska lik Isabelle .
kom på i bilen igår att både hon och jag missade att ta bild!

men, men , vi planerar på att träffas snart igen !
Nu har man varit duktig och pluggat till prov, i morgon , inom Privatekonomi.
Nu känner jag nog för att sticka till stallet . Mamma har redan mockat , älskar dig mamma! Så, kanske tar en galopp över ängarna vid toppe? Får se !
Hoppas alla mår bra nu!



puss och kram!
//Ems

1 kommentar:

Isa sa...

Så mysigt att träffa dig, söta kusin! Himla bra kväll! Puss och kram