onsdag 10 mars 2010

Dikter och annat..

För er som inte vet så älskar jag att skriva dikter , uppsatser , sagor , historier , låttext m.m .
Tänkte visa er !


" It´s you .
It´s you that i´ve been looking for.
It´s now , in this time , in this very bad time that i realize that its you that i should be with.
But now its to late to even try to fix it. Try to make new memories with you.
Now i only share old memories with you.
Beacuse i couldn´t see the great match between us , together."
" Your heart might have past the 99`th hole in your heart , but when the 100 comes , it´s gonna kill you . "

"When i think of you the world stop.
Without you i whouldn´t know what love feels like .
You mean the world to me, and i cant help if its falling apart if you aren´t there.
So please stay with me , live with me .
I belong with you. Even if you dont know it at this piont, or if you ´ll never find out?
I will never stop support what ever choice you make and what ever things you do.
But listen and learn , you´ll need it.
And all of this beacuse ... i love you"
" Förstört , det vi hade är förstört .
På 2 dagar , hur fan lyckas du ?
Jag brydde mig om dig , och antagligen gjorde inte du det . I skolan är du kaxig , irriterande och sårande . När man pratar med dig i telefon eller i sms är du den killen jag väntat på.
Jag blir förvirrad och sårad . Jag grät på kvällar och tänkte på dig och hur det kunde bli såhär.
Jag fantiserade om hur du skulle se mig gråta och jag skulle gå iväg . Du skulle komma efter och be om ursäkt för allt skit du gjort , och sagt att allt är bra och krama mig . Säga att jag var din om jag ville . Och utan att vänta på svar titta ner på mig och böjt dig ner för att nudda dina läppar mot mina.
Men detta hände aldrig , och du kom aldrig . Och jag knäcktes . På 2 delar . Precis som vårat förhållande . "


Vad tkr ni ?

// Ems


1 kommentar:

Isa sa...

Jättefint! Vad duktig du är!!! Jag gillar alla, men kanske den sista allra mest, men det är nog för att jag älskar texter på svenska. Fortsätt alltid skriva, det är det bästa som finns! Kram!