tisdag 30 mars 2010

Övernattning gården

Jag , Li , kajsa , Flicha bestämde oss för att sova över på gården.
Betala 50 :- och få all mat du behöver.
Vi hade det fint och mysigt i början , men sedan , när ljuset försvann och de omogna 6:killarna började ta våra kläder, grejer , och det slutade med att tre saker gick i sönder:¨


* Inas Coola glasögon
* Örngott
* Sovsäck
Jag och Li.
Mattplats.
Ros kinder.
Groupfoto! :D
Mattan
Jag , och matta , med folk :)

Efter det försvann både Ina, Freja, Kajsa, li , Lin och Olga bort för det ville ha lugn och ro.
Kvar var Ems(jag) & Flicha.
Vi var båda väldigt utslagna , och trötta, så testade att sova. Kl. var väl kanske halv 2.
När vi precis skulle somna blev vi väckta av kuddar i huvudet. Vi testade igen , och samma reslutat. Vi gick ut (panikslaget) och letade efter ett ställe att sova.
Vi hittade ett par sköna soffor. Kl. = 2.00 .

Innan jag och firre hittade plats spelade vi det klassiska " Maxi"

Nästa gång jag såg var kl. 5 , och jag hade sovit i 3 timmar. Sedan busade man vidare igen , ända tills det ljusnade.
Jag mådde inte bra . Så jag bad Kajsa och li följa med mig ut på promenad kl.7.00.
Efter det mådde jag lite bättre. Nu började killarna , som varit uppe hela natten och sprungit , blivit trötta.
Se själv...





Sedan tog jag och kajsa bussen till Dalby , där man träffade roligt folk!

I morgon får jag och kajsa shoppa igen!
Så nu bär det av till Nova!
Nu ska jag lägga mig. Alldeles för trött efter endast 3 timmars sömn! :)
//Ems

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi fick vår hämd till slut alltså, killarna lär inte bli glada om de ser att du lagt ut de här bilderna :D Men skadeglad som man är gör det mig inte ett skit :) //ICE

Emma och Felicia sa...

HAHAHA! :D Gött!