tisdag 16 mars 2010

Pilot

Om ni inte har sett det än så är denna sommarens trend ,
pilot - solglasögon , randigt löst linne , och jeans - shorts .
Eftersom att jag och Kajsa kände att vi va lite för shopaholic varning , har vi valt att ha förbud i 2 månader , och får shoppa igen den 1 april! Då står det redig shopping på schemat!Ett tips är att köpa sommarkläder nu när det är hyfsat billigt! När vi får saker gälls det inte , och mamma gav mig ett par pilot glasögon idag ;)
Tänkte visa bilder :)
Pilot glasögon , Lindex .

Ett löst linne som kan köpas för 69.50 på H&M, om du klickar här.


En billig variant av shorts som kostar 99.00 kr på H&M , klicka här.
En lite dyrare shorts , fast nästan lika bra så att man kan göra dem själv .... 199 kr , H&M , klicka här.


En finare variant som jag gillar mest! 199 kr på H&M , klicka här.



Ett linne som är min absoluta favorit , ett randigt linne som finns i grå, 79.50 kr , H&M, klicka här.


Några tips som jag hoppas hjälper , detta är i alla fall mina val för sommaren!
ha det bra!
//Ems




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Superbra!! Ni e så duktiga och skriver både intressant och roligt! Fina bilder oxå:-))Kram på er!!
Mamma Iréne

Anonym sa...

hahhah, fattade hur man gör kommentar nu (A) JAG ÄGOR! och sak ha det vit och blåa linnet ;)

LISEN XD