söndag 13 juni 2010

Helg, fotboll, Annika !



Hejsan!
Har inte haft tid att blogga förrän nu. I´m a busy woman you know !
I fredags till Lördags så sov Anna hos mig, trevligt. Sen stack jag till Farmor och Farfar och firade Lisa, deras hund som fyller 15 år ! Sen skulle jag till Dalby till Annika min kompis i Dalby.
Först visade hon typ mig runt i hennes fina stora hus. Senare vid 5 stack vi till lund åt och var på donkan, och träffades hennes storebror och kompisar där innan vi såg sex and the city 2, en väldigt bra och rolig film. Sen stack vi hem till henne igen, och såg lite fotboll, sen innan vi la oss såg vi 13, en till bra film !
Imorse skulle hon döma en match, så jag fick vara linjedomare!
Senare så skulle vi spela match, vi vann inte , men vi blev seriesegrare ! Så vi fick Mycket pommac 4 i stora flasker som vi typ sprutade på varandra också . Sen skulle jag hem och jobba.
Packade precis till Skara sommarland , dit ska jag imorgon.
Denna blogg kommer inte att uppdateras förrän onsdag.
En lyckad helg!

Serieserare vilka coolingar vi är va?!? :D
Lisa som får sin rostbiffs tårta!
Haha, en rolig bild på Annika på bussen ;)
Pappas nya mobil, hade lite kul med den (A)
/ Flicha


Inga kommentarer: