torsdag 24 juni 2010

Jobb, Havet, Entré


Hallå Malmö !
Började dagen med jobb, från 07- 13 . Glömde smörja in mig, så jobbade jag med linne, och nu har jag värsta bonnabrännan...
Sen stack jag, Mamma, Erik och Anton till Ribban ( havet i malmö ) och började med att äta på kalbadhusetes restugang, ( För er som inte vet är det en brygga ut, så äter man typ över havet) Så det var mysigt. Sen Solade vi och badade, eftersom det är väldigt långgrunt så var det väldigt varmt på ribban, sen åt vi mjukglass !
Efter det stack vi till Entré, Erik köpte en Ipod, och jag köpte en midjekjol !
Och jag måste säga, Jag älskar Malmö, det är verkligen bäst, det har allt .
Sen nyligen kom jag hem från kompisar :)
Imorgon firar jag medsommar i Malmö hos pappas kompisar !

Jobb...
Lamär, the see, playa, Havet ! ( vi åt därute i den gröna bygnaden )

Min midjekjol jag köpte :)
Restugangen där vi åt bakad potatis med räkor, mums!

Glad Midsommar Alla ! / Flicha

Inga kommentarer: