tisdag 8 juni 2010

Flicha is back on track !

Flicha har internet , hörde ni hon har internet!
För en halvtimme bara åt gången, men ja...
Ja, jag verkligen HATAR telias bredband, jag har ingen aning om varför man inte kunde gå in, men nu funkar det igen iaf, och det är det viktigaste.
Slapp vecka, idag var det typ kakor på so:n och tyskan.
Imorgon är det idrottsdag där för min del hela dagen spenderas på fotbollsplanen ( ekevallen) Sen springer, cyklar och simmar jag triaton , jobbigt, men får hoppas att det går bra iaf ;D
Torsdag mentorsdag, förmiddagen ska vi ha typ olika utmaningar, tjejerna mot killarna, och vi kommer så att äga. Sen på eftermiddagen ska vi vara på badet !
Fredag är det skolavslutning :D
Lördag, baddardagen på dagen. -sen sticker jag till Annika i laget och sover där tills på söndag då vi har match, sen på måndag så sticker vi till Skara. Kulkul.
JAg har precis kardat, duschat, fönat, och klippt Molly, vilket är jobbigt och jag hatar det, det tar ca 2-3 timmar :O
Annars har jag varit med Anna idag, vi gjorde klart vår nya låt, och sen fixade hon min blivande " skolavslutningsfrisyr"
Snart så ska jag ut med molly !¨


Frisyren, dock redan lite förstörd på den bilden menmen...
Molly älskar att bada, not.
Ännu mer att bli klippt.... *host*
That´s all for me !
// Flicha

Inga kommentarer: