tisdag 22 juni 2010



HEJ
Internetet fungerar igen helt ! Vi har fått nytt bredband, äntligen ! Innan har det fungerat i 15 min, sen stängt av sig, så måste du ta ut kontakterna i 15 minuter osv...
Min vecka :
Måndags ; Vid 10 åkte jag in till malmö, jag shoppade sommarskor, mascara, mineralfoundation och halsband ! Sen stannade vi hos mormor och morfar och åt jästa pannkakor, godast i världen ! Det var fint väder, så vi åt glass i solen också ofc !
Tidsag, Idag; Idag vaknade jajg kl halv 7 :O Jag skulle jobba kl 7 på Genarps lådfabrik ( Pappas och farfars ägo , haha nej men deras fabrik) så jag städade, dopade ihop 5 kontainar sågspån, lagom kul... Sen tog jag allt annat skit på hela området. Och sen slutade jag vid 15.10, så jag jobbade lite mer än 8 timmar, och så får man viel money ! Sen stack till badet och badade, solade och spelade volleyboll med folk. Sen nu precis ( ikväll) kom jag hem från Li och Kajsa , vi såg tur och retur!
Onsdag , imorgon ; då ska jag jobba igen, men med pallkragar !

Skorna !

Halsband, Mascara och mineralpudret ;)

Btw, Emma är på ridläger, därför kan hon inte skriva !
// Flicha

Inga kommentarer: