tisdag 20 juli 2010

Bulgarien

Klart jag alltid orkar med bloggen. Men att någon ska bryta sig in vill vi inte.
Jag har varit i Bulgarien denna veckan! Vid något som kallas sunny beach.
Bulgarien är något som jag starkt rekommenderar att åka till. Vi tog en snabbresa med 2 dagars notis. Vi bodde på Hotell Europa. Där fanns killar som de flesta tjejer skulle dregla efter. Tyvärr är jag såklart för feg för att prata med någon av dem. Där i mot var jag väldigt nära att prata med en kille. Du var svensk , det vet jag. Du var blond och lockig. Så killen på stranden med boken som såg en blond tjej kan kommentera? Haha, inte seriös..8-)
Vårat hotell låg 50 m max till havet. Ni kan få se bilder. Det blir mååånga.


Svenska landslagets flygplan, där här är på Bulgariens flygplats i Burgas.

Lite av det jag köpte :)
Ja, en blöt jag :)
Våran utsikt från hotellet.
Det regnade 2 dagar på eftermiddagarna, mycket!
Min käre far.
Haha, den ideala bilden på syskona Jernle, jag gråter(ironi) och Ida är sur.

Det här är alltså poolen till ett 5 stjärnigt hotell!


Min stolthet;)
Det annars så still havet blev vilt en dag, jag och Ida passade på att hoppa i vågorna i svarta havet.
Vet inte riktigt varför jag är sur...
Ah, där va den ;)


Mycket drinkar;)


Bulgarien är once again ett väldigt bra ställe att åka till!
//Ems

Inga kommentarer: