onsdag 14 juli 2010

The studio!


Hejsan !

Igår så var jag med Annika och Naemi !

Men idag så träffade jag Jossan ( småland ) och så skulle vi till the studio. Det var väldigt kul, jag har bestämmt mig för att bli fotomodell nu bara så ni vet, så bli inte förvånad om jag kommer att dyka upp i en och annan tidning i fortsättningen. Det tog allt som allt 2 timmar, så det var väldigt snabbt, man kom dit blev sminkad, sen fick man vänta i typ 20 minuter, sen blev man fotad, jag och Jossan blev fotade på samma ställe och men lite efter varandra bara !
Sen stack vi och shoppade lite, sen följde hon med mig hem, men jag skulle direkt på målvaktsträning, och sen hade jag match efter det, så vi var nog på fotbollsplanen mellan halv 6 och kvart över 9. Sen åt vi när vi kom hem, och jordgubbar till efterätt. Vi har blivit helt vana vid att äta sent nu, vid ungefär 20-21.30 . Men det är mysigt, utomlandskänsla.



En bild!
En annan :)
en till!


Och den sista!

Kommentera gärna :)

/ Flicha

1 kommentar:

=) sa...

snygga felicia!