torsdag 29 juli 2010

Springa, Rockband!




Hejsan alla trogna läsare!

Jag har precis kommit hem från en springrunda ! Man tycker inte att det är varmt idag kanske, men när man springer så blir man så himla varm, så om du fryser, stick ut och spring!
I alla fall, igår så vaknade jag av att Erik hade på jättehög musik vid 10, störigt ! Efter det segade jag mig lite, sen vid 12 stack jag ut och sprang, haha man blir lite beroende... Men dessutom så har vi fotbolls uppehåll denna veckan, och istället för det ska man träna själv.
Efter det så träffade jag Kajsa och Emma hemma hos Emma . Där startade vi ett rock band band. Rockband är ett wii-spel som man har trummor och gitarr och microfon till. Så man spartar ett eget band lixom. Och så om man är bra så får man sprelningar i olika länder, och så får man publik och pengar, för pengarna så köper man outfits och lite annat smått och gott. Så det spelade vi mycket igår. Efter det så sov vi över hos Kajsa på kvällen. Idag så har vi bakat kolor hos Kajsa. Sen fortsatte vi att spela rockband hos Emma. Och nu ska jag dusha och äta!

Så ser instrumenten ut!

Att springa på stranden vid solnedgången ser väl inte helt fel ut ?!? Dessutom har ni koll på friidrotts- Em ?

/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Erik kanske tränade för sin fina födelsedagssång på engelska till Oscar! Det var jättegulligt!
Marran