lördag 17 juli 2010

Gothia !

Tjena Bloggen !

Just nu är jag mitt uppe i packningen till gothia, änsålänge jag har packat:
  • Fotbollskläder med allt vad det innebär.
  • Kläder : Linnen, t-shirtar, pyamas, byxor, shorts, 3kvartsbyxor, tunikaklänning, underkläder
  • Sovsaker sov luftmadrass, sovsäck och lakan.
  • Badkläder och badhandduk.
  • Toalettsaker. handduk, tandborste, tandkräm, bodyloiton, ansiktskräm, deo, borste, mascara, maskareborttagare, solkräm, shampo och balsam.
  • Fickpengar
  • ( packar imorgon ) Matsäck på vägen dit.

Ja det var typ det!

Annars så har jag varit i Malmö idag, vi lämnade mamma på möhippa, och sen så stack vi till mormor och morfar lite. Efter det hem och jobba på lådan. Jag kom hem för ca. 1 timme seadan från farmor och farfar där vi har grillat, och ätit ottos stora glasstrutar. Mycket trevligt! Imorgon så sticker jag kl halv 12 och lämnar Genarp och sticker till Gothia med laget !
Det är världens största cup för ungdomar. I vår ålder, alltså F15 finns det 120 lag anmälda, och desto fler är det hos killarna, mer än 300 lag i åldern, P 14 och P 15 !
Så det är en stor cup ja. Vi ska möta ett Amerikanskt lag i gruppspelet, och utifrån hur det går där så går man till A eller B slutspel, det finns 4 lag i en grupp, 1an,2an går till A- slutspel. Och 3-4 går till B-slutspel.
Så jag hoppas att det går väl! Jag kommer nog hem på lördag nästa vecka :)
Ha det bra sålänge! Vet inte när Emma orkar att blogga igen, men ni kan ju hålla uppkik lite ibland on this nice blog !
/ Flicha

Inga kommentarer: