torsdag 8 juli 2010

Hav och Falsterbi horse show.

Igår var jag på falsterbo horse show!
Jag var där men mamma Ida och Camilla. Det blev inte mycket shopping för min del, men desto mer för de andra! :)
Jag red tjur, en tjur som kom ifrån det vildmarkslägret där vi var i 5:an. :)
Det var kul. Något som jag älskar i hästvärlden är att kändisarna är så nära jorden, liksom. Igår stod vi bredvid Minna Telde vid hoppningen, och Maria Gretzer gick förbi oss när vi satt och fikade. När vi var på en dressyrtävling för inte så längesen så åt jag korv bredvid Jan brink .. Gick förbi många andra kändisar också, det tycker jag är coolt. Fast ni som inte är hästmänniskor vet ju inte vem dessa är ...:) Men,men... Men det är väl typ som Zlatan, Henke Larsson osv...
Jag ska dit på lördag igen,. men Sara!! Det ska bli otroligt kul att få träffa henne igen!

Nu ska ni få lite bilder :)
Har förresten bytat från spån till Toalätt underlag, och jag stavar inte fel, för det är typ kattsand, som man kan använda till smådjur!
Klas..

Mina marsvin...






//Ems

Inga kommentarer: