fredag 2 juli 2010

Sjuk, Klippa Molly!

Hej ...
Dessa dagarna skulle jag egentligen jobba. Men innan jag hade träning i onsdags kväll så hade jag ont i halsen och öronen, och så hade jag 2 träningar den kvällen. Efter träningarna fick jag ännu mer ont i halsen, och öronen, sen fick jag jätteont i huvudet och fick feber. Sen hade jag Feber typ hela dagen igår, men det blev bättre fram mot igårkväll, men hals/ öron var fortf. dåliga. Jag har typ varit förkyld i någon vecka ( men mest nu ) så tänkte vi att jag kanske hade halsfluss eller öroninflamation så då stack vi till Dalby vårdcentral och tog tester, men nej det hade jag inte.
Hoppas att det går över, för snart så ska jag åka flygplan, och då gör det jätteont om man är förkyld.
Nu har jag precis Klippt Molly !

Molly innan
Innan
Och Efter ! :D
/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin Molly blev. Skönt i värmen! Hoppas att du mår bättre nu.//Marran