torsdag 22 juli 2010

släktträff

hej, glömt att komma in i rutinen med att blogga igen ;)




När jag kom hem gav jag Li presenten direkt som jag köpte till henne, hon blev glad och vi snackade om resor som vi varit på under veckorna vi inte sets.
Sedan dagen efter snackade jag med Kajsa(igår) och gav henne sin present, vi snackade , Li kom och vi snackade mera, sedan fick jag mina födelsedagspresenter! De var jättefina, en klocka, armband, örhängen, en klämma, badsalt.
På kvällen sedan var vi alla, förutom att Li gick för att hon skulle sova hemma, Tim & Totte var med också. Vi hade väldigt roligt, och vi sov ute på kajsas balkong som vi lagt ut madrasser på.
Idag vaknade vi (konstigt...) Och sedan hade jag och kajsa en slappdag, ända tills nu då jag åkte med familjen till den stora familjen, nämligen släkten. Jag och pappa körde motorcyckel hit istället, så jag blev helt tårögd av vinden.




ha det bäst!
,Min fina kusin Isa.

Min fina kusin Klara.






Kram!
//Ems

Inga kommentarer: