söndag 11 juli 2010

Härlig dag med världens bästa bloggvän.

Vaknade upp bredvid Flicha idag. Hon snarkade så jag tryckte lite på näsan så hon vaknade.
Sedan åkte vi till badet eftersom att det var läskigt varmt. Efter badet stack vi hem till flicha och gjorde varma mackor. Sedan släppte Flichas föräldrar av mig firre och Anton vid västra hamn, (bo01) men det var alldeles för mycket folk så vi gick hela vägen till ribban. Jag och firre gick i och badade och försökte få anton att bada, vi drog i hans ben, vi skvätte på honom men han ville inte.. Jag fick honom blöt genom att fylla en flaska med vatten(:



Sedan blev vi hungriga så vi gick ända till Turning torso och satte oss på en restaurang, jag och anton beställde carbonara och flicha lasagne . När vi skulle gå stötte en äldre kille på mig, genom att säga hej och vicka på ögonbrynen(?) lite läskigt tycker jag.



(firre smygfotade anton MYCKET!)



Sedan gick vi heeeeeeeeela vägen till kronprinsen där Anton och Flichas mormor och morfar bor. Vi fick cola och snackade om fotboll och ridning. Trevligt. Väldigt fina tillsammans.
I morgon fyller jag år. Jag fyller 14.



En otroligt rolig dag!

//EMS







1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder!
Marran